Kai nueini į kompiuterių saloną pirkti kompiuterio, ar žiūri į jo technines specifikacijas?
Pvz. RAM, procesoriaus dažnį ir pan.?
Šios detalės yra montuojamos į pagrindinę kompiuterio plokštę - "motherboard".
Ji yra vienas svarbiausių kompiuterio komponentų, jeigu ne pats svarbiausias.
Vieni gamintojai yra geresni už kitus - net jei techniniai parametrai skirtingų plokščių yra vienodi, kai kurios plokštės veikia efektyviau, nei kitos - tikroji duomenų perdavimo sparta tiksliau atitinka deklaruojamą, geriau suderintas visų komponentų veikimas ir pan.
Ir tie parametrai yra realiai nustatomi testuojant įrenginius įvairiomis programomis.
Taigi, OEM plokštė GNSS imtuve taip pat yra svarbu, nes juk tu moki ne už plastmasę, o už vidurius.
OEM plokščių gamintojų, tų kurie turi savo gamyklas, yra ne tiek daug - pvz. Trimble, Septentrio (Altus imtuvai), Javad, Novatel, turbūt Topcon (nes niekur nerandu normalių jų OEM plokščių aprašymų) ir dar dešimtys kitų, negirdėtų.
Tačiau OEM gamintojų visada yra mažiau, negu GNSS imtuvų montuotojų/surinkėjų.
Čia tas pats, kaip ir su kompais: yra tik dviejų tipų procesoriai - Intel ir AMD (jei jų yra daugiau, tai gal užima 1% rinkos). O kiek yra skirtingų kompiuterių gamintojų? Asus, Acer, Dell, HP, ir t.t., iki begalybės.
Tai iš esmės, jei perki Zenith, SatLab, Epoch ar dar kokius imtuvus, pirmiausiai reikia žiūrėti, kokia OEM plokštė įdėta, kas yra originalios įrangos gamintojas. Tada pasiklausinėti kolegų atsiliepimų apie instrumentus, pasižiūrėti, kokios ten plokštės sudėtos, kaip kas veikia.
Pvz. į Epoch 50 eina
Trimble BD970 plokštė, o į Zenith 20 -
Novatel OEM615.
Lyginti techninius parametrus ir t.t., ir pan.
Bet geriausiai - važiuoti į vietą ir žiūrėti, kaip matuoja.
Daugiau apie tai -
Kokį naują GPS imtuvą pirktumėte?Ir dar - kiek ieškojau, mažiausiai informacijos apie imtuvų "vidurius" pateikia Leica ir Topcon, apie Trimble taip pat reikia klausti atstovų.
Na, visi didieji motyvuoja tuo, kad "mūsų produktas ir taip geras, viską matuoja".
Tik mažiukai tau smulkiai aiškina, kas ir kaip, nes jie per kompetenciją eina, ne per marketingą.